Alla inlägg den 18 januari 2011

Av johanna törnqvist - 18 januari 2011 18:21

Hejsan , vad gör alla nu då?

själv gör man juh inget , lyssnar

på musik bara.  .

idag så har jag varit på skolan och

det var as tråkigt som vanligt.

Har haft jympa , skriskor.

Pch senare på skolan efter lunchen((stavning))

så hade vi OÄ ( geografi ) som är så himla jobbigt.

Och då skulle jag gå och sätta mig,. utan för klassrummet

och där har vi ett bord som jennifer jag och linnea satt vid.

och då fanns det en pennburk som var framför mig.

Och då var det en helt ny vesad penna som låg

där i burken. Och gissa vad som hände?

en som heter jonte kom och trök ner

huvudet på mig , så jag fick den ny vesade pennan precis över näsan.

Asså mellan ögerna. Smart va att gö så? .

och när jag kom hem så frågade pappa vad som hade hänt ,

och då sa jag det , han vart as arg på jonte då!, han bah,

'' han kan juh fan inte komma bakifrån en och trycka ber huvudet juh

va fan tänker han mä ... ( och massa mer ).

Och jag bah men han såg juh den inte , det var juh inte menningen juh

pappa. Han bah , jah men man går juh inte bakifrån en och trycker ner huvudet

om man inte är berädd.

och kläderna jag hade idag , var en grön adidas jacka ,

och ett par teamsportia mjukis myxor.

och ett svart linne.



Kram!




// johanna

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards