Alla inlägg den 17 januari 2011

Av johanna törnqvist - 17 januari 2011 19:23

hejsan , mitt förra inlägg vart kort ( aa,

jag hade lite bråttom och så.

men det här kanske inte heller blir så långt

precis, men men. Det får bli så idag.  

jajah, nu ska jag prata om lite annat här nu.


Nu på msn så har jag pratat med en som heter ,

julia, som bor i                          

så det är en bit för oss att vara med varann.

Jag har juh ganska många kompisar.

Men nu har juh jag träffat nya som tur , för det

vart juh ganska tråkigt att bara vara med sammla

gammla kompisar,. Jag har typ börjat vara med en

som heter Stina, som är jätte snäll. Och

en som heter Hanna. Och hon verka jätte snäll.

Som hon säkert är , tro och hoppas jag.

Jah , det här var lite för idag , det kommer

säkert mer i morgon elr i kväll, men det tro jag inte!  



kram,!<3



// johanna

Av johanna törnqvist - 17 januari 2011 15:58

HEjsan , förlåt för jag inte har bloggat igår men det gör nog inte så mkt , endå så.

Men idag så har jag varit på skolan , och hade ganske kul , vart ganska blö på rasten, mat rasten så regnade det. Men jag var ute och åkte madrass ändå.

Och vart ganska blöt som jag sa, första rasten åkte jag oxå madrass, men vart inte så blöt.   , men nu måste jag gå  ska äta , och sen så sak jag i väg och rida ( aa, :(


kram!



//johanna

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards