Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

HEJ VÄLKOMMEN!

Av johanna törnqvist - 15 januari 2011 11:06

HEj , jag heter johanna, och jag har gjort en ny blogg som ni kanske ser,.

idag, så har jag bara tråkat men jag hoppas att jag inte kommer att göra det hela dagen , för det är juh lördag då ska man juh gö nå kul. 

jah idag kanske jag ska vara med maya , en härlig vän.,

Men nu ska jag inte göra så långt inlägg för jag ska gå och mysa  med

en hund som vi skulle ha en vecka elr längre om heter elsa.

Vi fick hit hon i söndas så jag tro hon ska typ åka hem om nån dag  

menmen , nu har juh skolan börjat och det har varit det i en veck nu . 

Nu sitter jag här och tänker på en kompis hon heter stina ,

en underbar person , kan jag säga ,. och emelie är juh oxå det.

Jag saknar dig stina min lilla älskiipelskii.  

Men idag ska jag vara med maya som jag kanske har sagt,

jah gud vad man saknar folk , man har juh inte träffat alla

så länge,. men det kanske blir av idag.


hej då! kram och poes, (L)<3


// johanna

 
 
Ingen bild

......

15 januari 2011 11:22

Jag ska börja följa och kommentera din blogg, om det är okej?

johanna törnqvist

15 januari 2011 11:24

hej , vem du nu är ,! , gud vad kul att du kommer att gö det , det är absolut okej , för mig , det är bara bra att det är nån som kommer att följa den:D

 
Stina

Stina

15 januari 2011 22:12

jag kommer följa den (:

http://hejsan

johanna törnqvist

17 januari 2011 15:57

:) tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna törnqvist - 18 januari 2011 18:21

Hejsan , vad gör alla nu då? själv gör man juh inget , lyssnar på musik bara.  . idag så har jag varit på skolan och det var as tråkigt som vanligt. Har haft jympa , skriskor. Pch senare på skolan efter lunchen((stavning)) så hade vi OÄ...

Av johanna törnqvist - 17 januari 2011 19:23

hejsan , mitt förra inlägg vart kort ( aa, jag hade lite bråttom och så. men det här kanske inte heller blir så långt precis, men men. Det får bli så idag.   jajah, nu ska jag prata om lite annat här nu.   Nu på msn så har jag pratat med ...

Av johanna törnqvist - 17 januari 2011 15:58

HEjsan , förlåt för jag inte har bloggat igår men det gör nog inte så mkt , endå så. Men idag så har jag varit på skolan , och hade ganske kul , vart ganska blö på rasten, mat rasten så regnade det. Men jag var ute och åkte madrass ändå. Och vart...

Av johanna törnqvist - 15 januari 2011 20:57

tjännare , alla bloggare!   Jah , idag har det hänt ganska mkt , Jag har bråkat med stina, och det ångra jkag sjukt mkt , men till slut så vart vi samms igen , och vi har bestämmt att vi ska vara med varann om två veckor, på en onsdag , ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards